Globen by night


Kommentarer
Postat av: Vana

Jag som precis i dagarna har beslutat mig för att göra mina bilder mindre. Det är snyggt när man kan se hela bilden och inte bli förblindad av den. därför ska jag fixa mindre bilder. förut tänkte jag att det var snyggt att ha dem i stort format för att täcka hela skärmen. som ett wallpaper. men men.

Jo, hur man går till väga är man går till Design. Redigera Stilmall. skrollar ner där det står : "div#wrapper {

margin: 0 auto 0px auto;

width: ????x " där skriver du in önskad bredd. Om det inte funkar är det antingen att försöka sig fram eller maila de på blogg.se för mer svar.



Tack för att du kollade in mina bilder.



~~V

2010-01-19 @ 10:52:13
URL: http://momentarygaze.blogg.se/
Postat av: Vana

ps. för att få ner Content delen är det bara att gå till den delen i stilmallen:

"

div#content {

float: bottom;

clear: left;

display: inline;

padding: 0px 20px 20px 20px;

width: 1800px;

"

och skriva 'bottom' på float. och fixa de resterande. Det som jag bifogade som exempel till dig är hur min del ser ut.

2010-01-19 @ 11:12:12
URL: http://momentarygaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0