020109

Jag saknar känslan av att ha en riktig vän och att ha någon att berätta varenda detalj för. Att kunna öppna sig och känna att det man säger verkligen stannar där, hos den man har berättat för. Hatar att tänka efter på vad jag säger till en person, för att jag inte kan vara säker på att det stannar där. Jag vill ha en sådan vän som prioriterar mig på samma sätt som jag prioriterar den. Jag har mina vänner och jag tycker om dem väldigt mycket, jag uppskattar dem. Jag skulle nog säga att jag är en rätt komplicerad person.. eller jag vet inte riktigt. Men när jag har varit bra vän med någon och sedan tappar kontakten, så blir jag typ.. "skygg". Jag vet inte riktigt varför och kan inte förklara, knappt för mig själv, antar att det bara är så. Det är inte så med alla dock, inget jag heller kan förklara. Det är konstigt. Men det känns bara så tråkigt ibland att vara vän med någon som redan har sin bästa vän, sin andra halva och bästis. Känns som att jag aldrig riktigt har haft någon sådan. Inte någon jag alltid har kvar. Känns ibland som att alla bara försvinner. Jag har heller inte varit jätte bra på att hålla kontakten med mina vänner på senaste tiden, att prioritera dem. Men jag har kännt mig glömd, att jag inte är viktig.Då blir det som det blir. Detta låter säkert väldigt töntigt men det är så tråkigt att inte bli prioriterad på samma sätt som man önskar. Jag saknar någon.

Kommentarer
Postat av: mickan

du vet att du kan säga allt till mig <3

2009-01-03 @ 04:14:47
URL: http://attvaramikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh söt!

jag vet precis hur du känner!

2009-01-08 @ 00:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0